کسب تندیس ویژه شرکت مشتری مدار در هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت کارکیا کوشک

به گزارش روابط عمومی شرکت کارکیا کوشک

در مورخ 9 خرداد ماه هشتمین اجلاس سراسری رضایمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد شرکت مشتری مدار با حضور  شرکتهای معتبر ایران برگزار گردید ، بدین صورت که از مدتها قبل شرکتهای شاخص اقدام به ارسال اسناد و مدارک با معیارهای مورد نظر نمودند ، این شرکت تنها مجموعه ساختمانی دارای سازمان و واحد امور مشتریان CRM بود که بر مبنای استاندارد ایزو  ۱۰۰۰۱ ، الی 10004 عمل نموده است و پس از بررسی توسط هیئت محترم علمی با حضور اساتید و چهره های معتبر در حوزه های مختلف ، مجموعه لیلیان تندیس ویژه شرکت مشتری مدار را دریافت نمود .

ساخت چنین پروژه های فاخر و با کیفیت و ایجاد اشتغال برای بیش از هزار نفر نیروی کار بومی در سالهای سخت صنعت ساختمان ، و جلب رضایت مشتریان ، مرهون تعامل و همکاری و حمایتهای همه نیروهای فنی و اجرایی ، پیمانکاران و تامین کنندگان و خریداران خوب مجموعه لیلیان می باشد .  کسب این عنوان را خدمت همه خریداران و همچنین تیم خوب و حرفه ای امور مشتریان لیلیان تبریک عرض می نماییم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *